10 Nisan 2018 Salı

Yeni Macera!


Herkese merhaba, Hollanda - Erasmus macerasından sonra sizlerden mail ve Instagram aracılığıyla gelen olumlu tepkilere teşekkür eder, yardımcı olduğum arkadaşlara da keyifli bir Erasmus hayatı dilerim. Bu sefer yeni bir ülke ile karşınızdayım, biraz daha sıcaklara güneye iniyor ve Portekiz’in Lizbon kentine yaz okuluna gidiyoruz.




Singapur stajım ve Hollanda’da yapmış olduğum bir dönemlik Erasmus'un ardından ne yapabilirim diye düşünürken, aklıma yaz okullarını araştırmak geldi fakat bu sefer daha farklı bir şeyler istiyordum. Şubat-Nisan ayları boyunca Almanya, İngiltere, İspanya ve Portekiz gibi bir çok ülkeden bir çok üniversite ile yazıştım. Kendimi eksik görüp üzerine gitmek istediğim küresel finansı konu alacak şekilde açılan derslerin listesini, içeriklerini, tarihlerini kısacası bana uygunluklarını tek tek inceledim. Bütün alternatifleri değerlendirip Madrid ve Lizbon arasında kaldıktan sonra Lizbon'a gitmeye karar verip Temmuz ayında “International Finance Management” adında bir aylık yaz okulu/eğitimine gittim. Şimdi gelin bu sürece ve kararı vermemde etkili olan faktörlere daha yakından bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder